قوی ترین و موثرترین تکنیک افزایش فروش اینترنتی پوشاک و جذب مشتری جدید در خاص باش مارکت و هر کجا!!

فهرست مطالب

خاص باش مارکت فروشگاهی تخصصی در زمینه ی پوشاک، کیف و کفش است که تمامی محصولات آن توسط تامین کنندگان بسیاری تامین می شود. تولیدی ها، افرادی که در کار فروش آنلاین لباس هستند یا فروشندگان خانگی که می خواهند تجربه ی فروش آنلاین داشته باشند می توانند همین الان به صورت کاملا رایگان در خاص باش مارکت ثبت نام کرده و فروش محصولات خود را آغاز کنند. در این مطلب روش افزایش فروش و جذب مشتری اینترنتی برای تمامی فروشندگان خصوصا فروشندگان پوشاک، کیف و کفش ارائه شده است.

در این بین ممکن است که فروشندگانی به دنبال افزایش فروش خود از طریق درج تبلیغات خود در صفحه اصلی و صفحات مختلف سایت در ازای پرداخت مبلغی باشند. ما در خاص باش مارکت تاکید ویژه ای بر روی ایجاد ارزش داریم، به همین جهت، هیچ پنلی برای پروموت کردن و ویژه کردن محصولات در نظر گرفته نشده است. فروشندگان پوشاک و کیف و کفش که با ما همکاری دارند، روش بسیار بهتری برای تبلیغات و افزایش فروش و مشتریان خود در اختیار دارند.

همانطور که دوست عزیزم شاهین کلانتری در نوشته خود گفته است :

با تبلیغات می‌توان بالا رفت؛ اما فقط با محتواست که می‌توان بالا ماند.#بازاریابی_محتوا

در ازای خلق ارزش؛ به رایگان محصولات خود را تبلیغ کنید!

شما به راحتی می توانید با انتشار مطالب خود علاوه بر ایجاد ارزش، کاربران و مشتریان جدیدی برای محصولات خود در خاص باش مارکت پیدا کنید. مطالبی که شما در سایت درج می کنید، در کمترین زمان ممکن در موتور های جستجو مانند گوگل ایندکس می شوند و این قابلیت را دارند که مشتریان فراوانی برای شما به ارمغان بیاورند. علاوه بر آن همواره در قسمت های مختف سایت، پر بازدید ترین و محبوب ترین مطالب نمایش داده می شوند تا فروشندگانی که مطالب بهتری نوشته اند، فروش بیشتری را نیز تجربه کنند.

برای نوشتن مطالب به سادگی می توانید شروع کنید و البته پیشنهاد اکید می کنم که حتما خودتان مطالب را بنویسید و تا حد امکان شخص دیگری را برای نوشتن مطالب تان استخدام نکنید. حتی اگر تا کنون هیچ چیزی ننوشته اید، باز هم خودتان بنویسید، حتی ممکن است اولین مطالب شما چندان خوب و عالی از آب درنیاید اما دلسرد نشده و ادامه دهید، چرا که هیچ کس به اندازه ی خود شما از کسب و کارتان و پیچ و خم های آن اطلاع ندارد.

شما بهترین فرد برای نوشتن در مورد کسب و کارتان هستید.

درست همانطور که در کسب و کارتان رشد کردید، در نوشتن هم رشد خواهید کرد

سعی کنید از قسمت های مختلف کسب و کارتان بنویسید. به خودتان و کسب و کارتان فکر کنید، وقتی که این کسب و کار را شروع کردید، تجربیات امروزتان را داشتید؟ قطعا خیر! حتی ممکن است در اوایل شروع به کارتان کلی هم سوتی و گاف و … داده باشید. اما کم کم در جریان کار رشد کردید و تبدیل به فردی حرفه ای شدید.

در مورد نوشتن مطالب هم همین است، قرار نیست و اصلا کسی هم انتظار ندارد که شما در اولین نوشته ی خود همانند برترین و بهترین نویسنده ی تاریخ بنویسید. فقط شروع کنید به نوشتن و آرام آرام با تکرار و تمرین، نوشته های خود را بهتر و بهتر کنید.

همیشه به خاطر داشته باشید که حتی اگر مطلبی نوشتید که چند ماه بعد از آن ناراضی بودید، گزینه هایی مثل اصلاح متن و یا حتی عدم انتشار را در اختیار دارید. چند سال قبل مطلبی در این زمینه نوشتم که علمگرا باش، نه کمالگرا پس شما هم کمالگرایی را کنار گذاشته و همین الان اولین مطلب خود را بنویسید و منتشر کنید.

صبور باشید!

به خاطر داشته باشید که تولید محتوا نسبت به تبلیغات کردن، نیاز به زمان بیشتری برای جذب کاربر دارد، اما شما با نوشتن فقط کاربر جدید به دست نخواهید آورد، بلکه بهتر از آن، اعتماد خریداران را با نشان دادن توانایی های خود بدست خواهید آورد. با نوشتن به این سیگنال را به مشتریان خود ارسال می کنید که شما فردی خبره در کار خود هستید و مطمئن باشید که آنها نیز این را دریافت کرده و به زودی سیلی از مشتریان وفادار خواهید داشت.

در مورد چه چیزی بنویسم؟

شاید بپرسید خب باشد، می خواهم بنویسم، اما چه چیزی باید بنویسم؟

جواب ساده است، با پرسیدن چند سوال از خود می توانید موضوع اولین نوشته ی خود را پیدا کنید.

  1. در کسب و کار من، بزرگترین سوال مشتریانم چیست؟
  2. در کسب و کارم، بزرگترین نگرانی مشتریانم از چیست؟
  3. چه مطلبی مرتبط با کسب و کارم هست که می تواند برای مشتریانم جالب باشد؟

به عنوان مثال اگر شما فروشنده ی لباس مجلسی هستید، می توانید از تجربیات خود در مورد بهترین جنس ها برای لباس مجلسی، یا مثلا جنس مناسب برای فصل های گرم یا سرد، از انواع مدل های لباس مجلسی و اینکه کدام یکی برای چه تیپی بهتر است؟ یا مثلا نوشتن توصیه هایی در مورد نحوه ی نگهداری این لباس ها، نحوه ی ست کردن این لباس ها، نقاط قوت و ضعف هر یک و … شروع کنید به نوشتن

یا مثلا بنویسید که در بین لباس های مجلسی کدام یک از همه محبوب ترند. که جواب این مسئله کاملا ساده است، همان محصولاتی که شما بیشتر می فروشید، احتمالا محصولاتی هستند که محبوب ترند و با کمی خلاقیت می توانید مطالب عالی در زمینه ی کسب و کار خود بنویسید.

از موفقیت ها و مشتریهای راضی تان بگویید. یکی از راه های تقویت اعتماد خریداران ، درج نظرات در محتوای شما است. ارسال داستان های موفقیت و نظرات مشتریان خوشحال به اعتبار شما و محصول تان برای بینندگان می افزاید.

فقط به خاطر داشته باشید که این مطالب را برای مشتری نهایی خود بنویسید، یعنی سعی کنید بیشتر مطالبی را بنویسید که به درد مشتری های شما می خورد. چون شما قصد دارید مشتریهای بیشتر و در نهایت فروش بیشتری داشته باشید.

اصلا نگران نباشید و با آرامش خاطر شروع کنید به نوشتن، من هم دقیقا زمانی در نوشتن تازه کار بودم اما فقط انجامش دادم! ضمانا قاعده همشگی من را هم به یاد داشته باشید! سعی کنید در این راه از مسیر لذت ببرید و از انجامش دادنش لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping Cart