چگونه بسته ی پستی خود را پیگیری کنیم؟

فهرست مطالب

یکی از درخواست های مشتریان بعد از خرید، اطلاع از وضعیت مرسوله و پیگیری مرسولات پستی می باشد. با استفاده از این امکان می‌توانند اطلاعاتی نظیر مشخصات مرسوله را اعم از تاریخ و ساعت پذیرش مرسوله از طرف پست، نام فرستنده و گیرنده، وزن و هزینه ارسال و مهم تر از همه، آخرین محل مرسوله در اختیار شما قرار می گیرد. در این مطلب به روش‌های پیگیری مرسولات پستی پرداخته‌ شده است.

پس از ثبت سفارش و ارسال مرسوله شما، کد رهگیری بسته ی شما در اطلاعات سفارش درج می شود که می توانید با مراجعه به پنل کاربری خود، به کد رهگیری مرسوله تان دسترسی پیدا کنید.

پس از دریافت کد رهگیری مرسوله تا که معمولا شماره ای 24 رقمی می باشد به سایت اداره پست به آدرس https://tracking.post.ir مراجعه کنید.

شماره مرسوله که همان کد 24 رقمی می باشد را در کادر مربوطه وارد کنید و بر روی علامت جستجو بزنید.

پس از آن تمامی اطلاعات مرسوله شما از قبیل زمان قبول مرسوله، تمامی مراحل ارسال به همراه زمان ورود و خروج و آخرین وضعیت و مکان مرسوله برای شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشنهاد ویژه!!👋 سه تیکه مانتو و شلوار